Ahli Parlimen PKR lapor polis dakwa nombor telefon digodam

Ahli Parlimen PKR lapor polis dakwa nombor telefon digodam - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Ahli Parlimen PKR lapor polis dakwa nombor telefon digodam, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ahli Parlimen PKR lapor polis dakwa nombor telefon digodam
link : Ahli Parlimen PKR lapor polis dakwa nombor telefon digodam

Baca juga


Ahli Parlimen PKR lapor polis dakwa nombor telefon digodam

ANTARAPOS

Post Pic
 
 
KUANTAN: Ahli Parlimen Kuantan Fuziah Salleh hari ini membuat laporan polis mendakwa nombor telefonnya telah digodam dan disalah guna oleh pihak yang tidak bertanggungjawab untuk menghantar khidmat pesanan ringkas (SMS) berbaur hasutan kepada individu tidak dikenali.
 
Katanya akibat daripada perbuatan tidak bertanggungjawab itu beliau menerima puluhan panggilan telefon serta SMS daripada nombor-nombor yang tidak dikenali sejak 7 malam semalam, memarahinya kerana menghantar SMS berbaur hasutan kepada mereka.
 
"Pada awalnya, saya membalas SMS yang diterima dan meminta maaf selain meminta mereka menghantar semula SMS yang kononnya daripada saya. Saya sendiri terkejut dengan apa yang dibaca.
 
"Saya tidak pernah menggunakan ayat yang ditulis kerana sememangnya itu bukan cara saya selain semua nombor itu juga tiada dalam simpanan saya," katanya kepada pemberita selepas membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kuantan di sini.
 
Ahli Parlimen PKR itu mendakwa kejadian serupa pernah dialaminya pada Pilihan Raya Kecil (PRK) Kajang pada 2014, dan berharap pihak berkuasa khususnya Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia (SKMM) dapat menjalankan siasatan supaya ia tidak berulang.
 
"Kejadian ini boleh menjejaskan karier politik saya. Menghantar SMS mengutuk bukan cara saya, tetapi hanya dilakukan mereka yang cetek pemikiran dan saya harap mereka yang menerima SMS itu tidak terpengaruh dengan apa yang dibaca,” katanya.
 
Beliau berkata, ‘orang politik’ lazimnya tidak akan menggunakan nombor telefon peribadi untuk menghantar SMS sedemikian



Demikianlah Artikel Ahli Parlimen PKR lapor polis dakwa nombor telefon digodam

Sekianlah artikel Ahli Parlimen PKR lapor polis dakwa nombor telefon digodam kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Ahli Parlimen PKR lapor polis dakwa nombor telefon digodam dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/10/ahli-parlimen-pkr-lapor-polis-dakwa.html

Subscribe to receive free email updates: