Mat Taib nafi bawa ADUN PKR masuk UMNO

Mat Taib nafi bawa ADUN PKR masuk UMNO - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mat Taib nafi bawa ADUN PKR masuk UMNO, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mat Taib nafi bawa ADUN PKR masuk UMNO
link : Mat Taib nafi bawa ADUN PKR masuk UMNO

Baca juga


Mat Taib nafi bawa ADUN PKR masuk UMNO

Muhammad Azizul Osman



SHAH ALAM – Tan Sri Muhammad Muhammad Taib yang menyertai kembali UMNO tidak tahu menahu mengenai dakwaan kononnya beliau akan membawa masuk beberapa wakil rakyat PKR menyertai UMNO.

Beliau tidak maklum akan dakwaan itu dan tindakan menyertai semula UMNO berseorangan.

“Saya tidak tahulah siapa yang memandai-mandai (kata saya naik bawa masuk ADUN Selangor).
Siapa raja putar belit ini saya tidak maklum mana dia dapat informasi berkenaan.

“Yang saya tahu, hanya saya yang naik masuk balik UMNO, saya tidak ada naik bawa masuk sesiapa,” katanya dalam sidang media di kediamannya hari ini.

Sebelum ini, sebuah portal berita melaporkan lapan ADUN PKR sepatutnya lompat parti untuk bergabung bersama 12 ADUN Umno dan 13 ADUN Pas bagi membentuk kerajaan campuran di Selangor.

Malah nama bekas menteri besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim juga disebut-sebut untuk tujuan sama.

Kedudukan semasa DUN di Selangor ialah DAP (14) kerusi; Pas (13), PKR (13), Parti Amanah Negara (2), bebas (2) dan BN (12) kerusi.

Dalam pada itu, Muhammad berkata, beberapa pemimpin pembangkang jelas memperlekehkan insitusi beraja di negara ini yang menjadikan salah satu punca beliau meninggalkan pakatan pembangkang.

“Saya tengok ada sesetengah daripada mereka Raja-Raja Melayu pun mereka perlekehkan. Malah mereka ada sebut bahawa Raja-Raja Melayu akan hilang pada 2030.

“Fikiran sebegini tidak boleh ada kerana negara ini sensitif,” katanya hari ini. -MalaysiaGazette.




Demikianlah Artikel Mat Taib nafi bawa ADUN PKR masuk UMNO

Sekianlah artikel Mat Taib nafi bawa ADUN PKR masuk UMNO kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Mat Taib nafi bawa ADUN PKR masuk UMNO dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/10/mat-taib-nafi-bawa-adun-pkr-masuk-umno.html

Subscribe to receive free email updates: