Syed Saddiq dakwa wujud 'rangkaian dedak' dalam PPBM

Syed Saddiq dakwa wujud 'rangkaian dedak' dalam PPBM - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Syed Saddiq dakwa wujud 'rangkaian dedak' dalam PPBM, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Syed Saddiq dakwa wujud 'rangkaian dedak' dalam PPBM
link : Syed Saddiq dakwa wujud 'rangkaian dedak' dalam PPBM

Baca juga


Syed Saddiq dakwa wujud 'rangkaian dedak' dalam PPBM

Oleh Nur Atiqah Abdul Samad
Post Pic
 
 
KUALA LUMPUR: Ketua Armada Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM), Syed Saddiq Syed Abdul Rahman mendakwa bahawa wujudnya rangkaian dedak yang sistematik sedang digunakan untuk mempengaruhi pemimpin kanan keluar meninggalkan parti. 
 
Beliau juga mendedahkan bahawa tiga pengasas PPBM yang telah keluar parti sebelum ini iaitu Kamarulazman Habibur Rahman, Anina Saaduddin dan Datuk Hamidah Osman adalah individu yang didakwa turut menerima habuan berkenaan. 
 
"Cubaan untuk mengeluarkan saya daripada PPBM bermula, rangkaian dedak ini ingin pastikan bahawa pengasas-pengasas dan pimpinan kanan meninggalkan parti supaya lebih senang untuk perjuangan ini dilabel sebagai perjuangan "peribadi" Tun Mahathir dan Tan Sri Muhyiddin.
 
"Pada bulan 12 tahun lepas saya dihubungi Cikgu Kamarul dengan niat sama, pada ketika itu dia sudah goyang dan berniat tinggalkan parti. Pada masa itu saya difahamkan ramai lagi pemimpin tertinggi yang ditawarkan umpan yang sama dan masih sedang diumpan," Saddiq berkata demikian dalam satu sidang media selepas mengumumkan menolak tawaran belajar ke Universiti Oxford yang dakwanya ia juga merupakan usaha untuk beliau keluar PPBM.
 
 


Demikianlah Artikel Syed Saddiq dakwa wujud 'rangkaian dedak' dalam PPBM

Sekianlah artikel Syed Saddiq dakwa wujud 'rangkaian dedak' dalam PPBM kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Syed Saddiq dakwa wujud 'rangkaian dedak' dalam PPBM dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/10/syed-saddiq-dakwa-wujud-rangkaian-dedak.html

Subscribe to receive free email updates: