Anggota polis dipercayai tembak ahli perniagaan

Anggota polis dipercayai tembak ahli perniagaan - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Anggota polis dipercayai tembak ahli perniagaan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Anggota polis dipercayai tembak ahli perniagaan
link : Anggota polis dipercayai tembak ahli perniagaan

Baca juga


Anggota polis dipercayai tembak ahli perniagaan

ANTARAPOS

Post Pic
 
 
KUANTAN: Seorang ahli perniagaan cedera leher akibat ditembak tiga penyamun di kediamannya dekat Jaya Gading, di sini, pagi tadi.
 
Dalam kejadian jam 5.58 pagi itu, mangsa berusia 40 tahun itu dikejarkan ke Hospital Tengku Ampuan Afzan, di sini bagi rawatan lanjut.
 
Memetik sumber yang dilaporkan BH Online, suspek yang melihat mangsa terbaring atas lantai bergegas melarikan diri dengan menaiki sebuah kereta PERODUA Axia.
 
"Seorang daripada suspek tercicir dompet, namun hasil semakan lanjut mendapati dia dipercayai seorang anggota polis yang bertugas di Ibu Pejabat Polis Daerah Kuantan," katanya di sini, hari ini.
 
Beliau berkata, polis mengklasifikasikan kes mengikuti Seksyen 392 Kanun Keseksaan kerana samun bersenjata.
 
 


Demikianlah Artikel Anggota polis dipercayai tembak ahli perniagaan

Sekianlah artikel Anggota polis dipercayai tembak ahli perniagaan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Anggota polis dipercayai tembak ahli perniagaan dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/11/anggota-polis-dipercayai-tembak-ahli.html

Subscribe to receive free email updates: