Hafiz, pesakit kanser otak tahap 4, meninggal dunia

Hafiz, pesakit kanser otak tahap 4, meninggal dunia - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Hafiz, pesakit kanser otak tahap 4, meninggal dunia, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Hafiz, pesakit kanser otak tahap 4, meninggal dunia
link : Hafiz, pesakit kanser otak tahap 4, meninggal dunia

Baca juga


Hafiz, pesakit kanser otak tahap 4, meninggal dunia

MALAYSIAKINI



Pesakit kanser otak tahap empat, Muhammad Hafizudin Alias, 11, yang kisahnya mendapat perhatian sebelum ini kerana menyimpan impian menaiki kereta BMW, meninggal dunia di rumahnya, Kampung Baru, Sungai Lalang, di Sungai Petani semalam.

Sukarelawan, yang sering membantu kanak-kanak itu, Nor Hashimah Abu Hassan, 31, ketika dihubungi Bernama, berkata, Muhammad Hafizudin atau lebih mesra dengan panggilan Hafiz, menghembuskan nafas terakhir di hadapan ibu bapa dan anggota keluarganya pada jam 3.55 petang tadi.

"Saya juga berkesempatan menatap wajahnya sebelum dia menutup mata, kerana memang kebetulan berada bersama keluarga terbabit.

Anggota keluarganya. kata beliau, memaklumkan bahawa jenazah Hafiz dijangka dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Kampung Tualang, Pokok Sena hari ini.

Anak ketiga daripada empat beradik kepada pasangan Alias Saleh, 43, dan Husna Naut, 43, itu disahkan menghidap kanser otak pada Januari 2013, namun terlantar sejak lebih sebulan lalu dan hanya mampu makan dan minum menerusi tiub khas.

Bernama sebelum ini melaporkan Hafiz berhasrat menaiki kereta mewah, BMW berwarna putih, dan hasrat itu tertunai pada Sabtu lalu apabila Sime Darby Auto Bavaria mengambil inisiatif memenuhi hasrat itu, dengan membawanya bersiar-siar menaiki kereta BMW i8.- Bernama



Demikianlah Artikel Hafiz, pesakit kanser otak tahap 4, meninggal dunia

Sekianlah artikel Hafiz, pesakit kanser otak tahap 4, meninggal dunia kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Hafiz, pesakit kanser otak tahap 4, meninggal dunia dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/11/hafiz-pesakit-kanser-otak-tahap-4.html

Subscribe to receive free email updates: