Hujan lebat dijangka berterusan di Kelantan, Terengganu esok

Hujan lebat dijangka berterusan di Kelantan, Terengganu esok - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Hujan lebat dijangka berterusan di Kelantan, Terengganu esok, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Hujan lebat dijangka berterusan di Kelantan, Terengganu esok
link : Hujan lebat dijangka berterusan di Kelantan, Terengganu esok

Baca juga


Hujan lebat dijangka berterusan di Kelantan, Terengganu esok


Hujan lebat dijangka berterusan di Kelantan, Terengganu esok


Hujan lebat dijangka berterusan di Kelantan dan Terengganu sehingga esok, menurut Jabatan Meteorologi.

Menurut kenyataan di laman sesawang jabatan itu, hujan lebat juga dijangka berlaku di daerah Kuantan; Pekan; Rompin; Jerantut dan Maran di Pahang serta daerah Mersing dan Kota Tinggi di Johor.

Dalam pada itu, jabatan itu turut mengeluarkan amaran angin kencang dan laut bergelora (kategori kedua) di kawasan perairan Condore, Reef North dan Layang-Layang sehingga Isnin ini.

Katanya, angin kencang Timur Laut dengan kelajuan 40-50 kmsj selain ombak mencapai ketinggian sehingga 4.5 meter dijangka berlaku di kawasan berkenaan serta berbahaya kepada semua aktiviti perkapalan dan pantai termasuk menangkap ikan dan perkhidmatan feri.



Demikianlah Artikel Hujan lebat dijangka berterusan di Kelantan, Terengganu esok

Sekianlah artikel Hujan lebat dijangka berterusan di Kelantan, Terengganu esok kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Hujan lebat dijangka berterusan di Kelantan, Terengganu esok dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/11/hujan-lebat-dijangka-berterusan-di.html

Subscribe to receive free email updates: