KPN nafi pegawai UTK Dr Mahathir ditarik balik

KPN nafi pegawai UTK Dr Mahathir ditarik balik - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul KPN nafi pegawai UTK Dr Mahathir ditarik balik, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : KPN nafi pegawai UTK Dr Mahathir ditarik balik
link : KPN nafi pegawai UTK Dr Mahathir ditarik balik

Baca juga


KPN nafi pegawai UTK Dr Mahathir ditarik balik

ANTARAPOS

Post Pic
 
 
KUALA LUMPUR: Tan Sri Mohamad Fuzi Harun menafikan Polis Diraja Malaysia (PDRM) menarik balik anggota Unit Tindakan Khas (UTK) yang menjadi pengiring peribadi Tun Dr Mahathir Mohamad seperti yang tular di media sosial akhir-akhir ini.
 
Menurut Ketua Polis Negara hak keistimewaan pada Dr Mahathir masih kekal namun beberapa anggota pengiring peribadi daripada anggota biasa diarahkan kembali bertugas dengan PDRM.
 
“Itu tidak benar sama sekali. Pengiring peribadi daripada pegawai UTK masih berkhidmat dengan Dr Mahathir.
 
“Hanya anggota biasa sahaja kita panggil kembali untuk tugasan lain, itu hanyalah prosedur biasa,” katanya seperti dilaporkan Mingguan Malaysia.
 
Khamis lalu Dr Mahathir melalui Facebooknya memaklumkan khidmat pengiring peribadi daripada UTK telah ditarik balik.
 
"Genap setahun yang lalu, Kak Fauziah dan pembantu rumah di pejabat dipindahkan dan ditamatkan kontrak oleh kerajaan.
 
"Hari ini (Khamis lalu), khidmat pengiring UTK pula ditarik balik, perjuangan tetap diteruskan," kata Dr Mahathir.
 
Sebelum ini, pada Mei 2016, polis pengiring Dr Mahathir telah ditarik balik.
 
Ketika itu, bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar menjelaskan tindakan itu terpaksa diambil susulan penglibatan Dr Mahathir dalam perhimpunan BERSIH dan antikerajaan.
 
 


Demikianlah Artikel KPN nafi pegawai UTK Dr Mahathir ditarik balik

Sekianlah artikel KPN nafi pegawai UTK Dr Mahathir ditarik balik kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel KPN nafi pegawai UTK Dr Mahathir ditarik balik dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/11/kpn-nafi-pegawai-utk-dr-mahathir.html

Subscribe to receive free email updates: