Tun M Punca ADUN DAP Keluar Parti

Tun M Punca ADUN DAP Keluar Parti - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tun M Punca ADUN DAP Keluar Parti, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tun M Punca ADUN DAP Keluar Parti
link : Tun M Punca ADUN DAP Keluar Parti

Baca juga


Tun M Punca ADUN DAP Keluar Parti

 
 


FAKTOR kemasukan bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad ke dalam Pakatan Harapan mendorong Adun Tanjung Bungah, Teh Yee Cheu memperkuatkan tekadnya keluar parti.

Menurut Yee Cheu, beliau tidak dapat menerima kenyataan bahawa bekas perdana menteri itu menyertai pakatan pembangkang, yang membuktikan beliau adalah pemimpin tidak mempunyai pendirian.

“Masalah yang kita alami pada hari ini adalah disebabkan Mahathir. Beliau tidak mohon maaf segala kesalahan yang telah dilakukannya.

“Beliau menggunakan parti pembangkang demi kepentingan dirinya sendiri,” kata Yee Cheu seperti dipetik dalam Sin Chew Daily – SH



Demikianlah Artikel Tun M Punca ADUN DAP Keluar Parti

Sekianlah artikel Tun M Punca ADUN DAP Keluar Parti kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tun M Punca ADUN DAP Keluar Parti dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/11/tun-m-punca-adun-dap-keluar-parti.html

Subscribe to receive free email updates: