Banjir Pahang: Jumlah mangsa kekal 71 orang

Banjir Pahang: Jumlah mangsa kekal 71 orang - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Banjir Pahang: Jumlah mangsa kekal 71 orang, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Banjir Pahang: Jumlah mangsa kekal 71 orang
link : Banjir Pahang: Jumlah mangsa kekal 71 orang

Baca juga


Banjir Pahang: Jumlah mangsa kekal 71 orang

ANTARAPOS

Post Pic
 
 
KUANTAN: Jumlah mangsa banjir di Raub masih kekal 71 orang sehingga pagi ini. 
 
Jumlah kesemua mangsa terdiri daripada 19 keluarga yang ditempatkan di tiga pusat pemindahan sementara (PPS).
 
Pengarah Angkatan Pertahanan Awam (APM) Pahang Zainal Yusoff berkata, PPS di Balai Raya Kampung Ulu Sungai menempatkan mangsa banjir paling ramai, 35 orang daripada 10 keluarga.
 
"Di Balai Raya Kuala Semantan menempatkan 26 orang daripada tujuh keluarga dan 10 orang daripada dua keluarga di Surau RRM Cheroh 3,” katanya.
 
Dalam pada itu, katanya kerja-kerja pembersihan jalan ke Kampung Orang Asli Sungai Kelit, Raub yang terputus hubungan sejak 3 pagi semalam ekoran tanah runtuh di kawasan tertentu sepanjang empat kilometer laluan itu, akan disambung hari ini.
 
Beliau berkata bantuan makanan untuk 71 penduduk kampung itu juga akan dihantar hari ini setelah mendapat nasihat dan cara yang sesuai daripada pihak Jabatan Kerja Raya.
 
 


Demikianlah Artikel Banjir Pahang: Jumlah mangsa kekal 71 orang

Sekianlah artikel Banjir Pahang: Jumlah mangsa kekal 71 orang kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Banjir Pahang: Jumlah mangsa kekal 71 orang dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/12/banjir-pahang-jumlah-mangsa-kekal-71.html

Subscribe to receive free email updates: