Mayat bayi ditinggalkan di tepi masjid

Mayat bayi ditinggalkan di tepi masjid - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mayat bayi ditinggalkan di tepi masjid, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mayat bayi ditinggalkan di tepi masjid
link : Mayat bayi ditinggalkan di tepi masjid

Baca juga


Mayat bayi ditinggalkan di tepi masjid


MYNEWSHUB

JITRA: Mayat seorang bayi lelaki yang cukup sifat ditemui seorang jemaah di tepi pagar Masjid Pulau Ketam di sini, awal pagi tadi.

Ketua Polis Daerah Kubang Pasu, Supt Mohd Ismail Ibrahim berkata, mayat yang masih bertali pusat itu ditemui jemaah berusia 60-an ketika pergi ke masjid itu untuk menunaikan solat subuh kira-kira 5.30 pagi.

Katanya, pihak polis menerima panggilan kira-kira 6.30 pagi berhubung penemuan mayat bayi yang dibalut dengan kain batik dan dibungkus dengan plastik hitam di pagar masjid berkenaan.

“Berdasarkan percakapan saksi itu, beliau yang membuat pemeriksaan mendapati ada seorang bayi yang sudah tidak bernyawa yang dibungkus dengan kain batik,sebelum beliau menghubungi polis.

“Mayat itu dalam keadaan sudah kembung dan bengkak kerana dipercayai meninggal dunia lebih 24 jam yang lalu dan perkara itu disahkan oleh pasukan perubatan dari Hospital Jitra ,” katanya menerusi kenyataannya di sini, hari ini.

Berikutan itu, mayat bayi tersebut dibawa ke Hospital Sultanah Bahiyah (HSB) di Alor Setar untuk menjalani proses bedah siasat bagi mengenal pasti punca kematian.

“Saya meminta agar sesiapa yang mempunyai maklumat berhubung kejadian ini atau ibu bayi berkenaan agar tampil melaporkan kepada kita untuk membantu dalam siasatan,” katanya.
BERNAMA



Demikianlah Artikel Mayat bayi ditinggalkan di tepi masjid

Sekianlah artikel Mayat bayi ditinggalkan di tepi masjid kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Mayat bayi ditinggalkan di tepi masjid dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2018/02/mayat-bayi-ditinggalkan-di-tepi-masjid.html

Subscribe to receive free email updates: