Kerajaan tidak pernah ganggu SPR laksanakan tugas

Kerajaan tidak pernah ganggu SPR laksanakan tugas - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kerajaan tidak pernah ganggu SPR laksanakan tugas, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kerajaan tidak pernah ganggu SPR laksanakan tugas
link : Kerajaan tidak pernah ganggu SPR laksanakan tugas

Baca juga


Kerajaan tidak pernah ganggu SPR laksanakan tugas

ANTARAPOS

Post Pic
 
 
KUALA LUMPUR: Datuk Seri Najib Tun Razak menegaskan, kerajaan tidak mengganggu atau mempengaruhi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) dalam melaksanakan tugas-tugasnya.
 
Perdana Menteri berkata, kerajaan juga sentiasa menghormati keputusan yang dibuat oleh SPR untuk kebaikan semua pihak  serta demi kepentingan rakyat dan negara.
 
“Dengan demikian, adalah diharapkan agar syor-syor tersebut dapat membantu wakil-wakil rakyat untuk menyampaikan perkhidmatan dengan lebih cekap dan berkesan kepada semua pemilih dalam bahagian pilihan raya masing-masing.
 
“Ini memberi kelebihan kepada wakil-wakil rakyat untuk meningkatkan kecekapan perkhidmatan masing-masing, sekali gus menafikan persepsi dan dakwaan yang tidak benar lagi berasas bahawa syor-syor ini hanya menguntungkan sesetengah pihak sahaja,” katanya dalam sidang Dewan Rakyat hari ini.
 
Beliau berkata demikian ketika membentangkan Usul-usul Mengenai Laporan Kajian Semula Persempadanan Mengenai Syor-syor Yang Dicadangkan Bagi Bahagian-bahagian Pilihan Raya Persekutuan Dan Negeri Di Dalam Negeri-Negeri Tanah Melayu Kali Keenam Tahun 2018.
 
 


Demikianlah Artikel Kerajaan tidak pernah ganggu SPR laksanakan tugas

Sekianlah artikel Kerajaan tidak pernah ganggu SPR laksanakan tugas kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kerajaan tidak pernah ganggu SPR laksanakan tugas dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2018/03/kerajaan-tidak-pernah-ganggu-spr.html

Subscribe to receive free email updates: