Rayuan BR1M bulan hadapan

Rayuan BR1M bulan hadapan - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Rayuan BR1M bulan hadapan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Rayuan BR1M bulan hadapan
link : Rayuan BR1M bulan hadapan

Baca juga


Rayuan BR1M bulan hadapan

ANTARAPOS

Post Pic
 
 
CYBERJAYA: Pemohon Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) yang permohonan mereka ditolak boleh membuat rayuan sekali lagi pada bulan hadapan.
 
Menteri Kewangan II, Datuk Seri Johari Abdul Ghani berkata, pemohon terbabit boleh mengemukakan rayuan kepada Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN) untuk tindakan lanjut.
 
"Saya dimaklumkan pemohon yang tidak dapat bantuan tersebut boleh membuat rayuan pada April ini. Jadi siapa-siapa yang tidak dapat boleh kemukakan rayuan untuk diproses," katanya selepas merasmikan Hari Hasil 2018 di sini hari ini.
 
Bermula Isnin lalu, proses pembayaran BR1M untuk 7.2 juta isi rumah telah mula diagihkan secara berperingkat dalam tempoh seminggu.
 
Pembayaran itu dibuat secara tiga kali ansuran dengan peruntukan dianggarkan RM6.3 bilion.
 
 


Demikianlah Artikel Rayuan BR1M bulan hadapan

Sekianlah artikel Rayuan BR1M bulan hadapan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Rayuan BR1M bulan hadapan dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2018/03/rayuan-br1m-bulan-hadapan.html

Subscribe to receive free email updates: