‘BANTAILAH’, SAYA TETAP ISTIQAMAH – NAJIB

‘BANTAILAH’, SAYA TETAP ISTIQAMAH – NAJIB - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul ‘BANTAILAH’, SAYA TETAP ISTIQAMAH – NAJIB, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : ‘BANTAILAH’, SAYA TETAP ISTIQAMAH – NAJIB
link : ‘BANTAILAH’, SAYA TETAP ISTIQAMAH – NAJIB

Baca juga


‘BANTAILAH’, SAYA TETAP ISTIQAMAH – NAJIB




Datuk Seri Najib Razak menegaskan beliau tetap istiqamah dengan perjuangan membela rakyat dan negara, meskipun ‘dibantai’ teruk oleh pembangkang dengan pelbagai tuduhan dan fitnah.

Perdana Menteri berkata, serangan politik berterusan tidak akan sesekali melemahkannya.

Sebaliknya Najib berkata, beliau terus fokus menerajui pentabiran negara kerana kerajaan pimpinannya mempunyai agenda besar untuk semua.

“Saya kena ‘bantai’ macam mana pun, saya tetap beristiqamah untuk teruskan perjuangan kita,” katanya ketika berucap melancarkan program Jimat Belanja Dapur peringkat kebangsaan anjuran Lembaga Pemasaran Pertanian Persekutuan (FAMA) di Padang Awam Dara, Chini, Bera pada Sabtu.

Hadir sama Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Chini, Datuk Seri Abu Bakar Harun dan Pengerusi FAMA, Tan Sri Badruddin Amiruldin.

Pada majlis itu, Perdana Menteri turut melancarkan evolusi baharu Pasar Tani iaitu Pusat Khidmat Setempat@Pasar Tani, Aplikasi Pasar Tani dan QR Pay.

Najib berkata, beliau menjadikan perjuangan bapanya, Allahyarham Tun Abdul Razak Hussein yang juga Perdana Menteri kedua sebagai landasan perjuangan beliau membela nasib rakyat.

Ahli Parlimen Pekan itu berkata, beliau tidak mahu dan tidak akan merendahkan maruahnya seperti dilakukan pemimpin pembangkang yang sanggup melakukan apa sahaja demi kepentingan politik.

“Kita tidak mahu orang kata standard kita macam standard dia. Kita tidak mahu merendahkan maruah kita dah cara imej kita macam dia.

“Saya nak buat kerja. Saya nak teruskan perjuangan Allahyarham Tun Abdul Razak. Saya sudah sematkan ikrar legasi Allahyarham Tun Abdul Razak tetap dijadikan landasan perjuangan saya,” katanya.




Demikianlah Artikel ‘BANTAILAH’, SAYA TETAP ISTIQAMAH – NAJIB

Sekianlah artikel ‘BANTAILAH’, SAYA TETAP ISTIQAMAH – NAJIB kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel ‘BANTAILAH’, SAYA TETAP ISTIQAMAH – NAJIB dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2018/04/bantailah-saya-tetap-istiqamah-najib.html

Subscribe to receive free email updates: