BTN dan badan-badan yang digunakan untuk tujuan politik dikaji semula - Tun Mahathir

BTN dan badan-badan yang digunakan untuk tujuan politik dikaji semula - Tun Mahathir - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul BTN dan badan-badan yang digunakan untuk tujuan politik dikaji semula - Tun Mahathir, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : BTN dan badan-badan yang digunakan untuk tujuan politik dikaji semula - Tun Mahathir
link : BTN dan badan-badan yang digunakan untuk tujuan politik dikaji semula - Tun Mahathir

Baca juga


BTN dan badan-badan yang digunakan untuk tujuan politik dikaji semula - Tun Mahathir

Azyyati Ahmad, Astro Awani
BTN dan badan-badan yang digunakan untuk tujuan politik dikaji semula - Tun Mahathir
Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad, ada badan yang akan dibubarkan kerana gaji kakitangannya dibayar menggunakan wang kerajaan. - Foto Astro AWANI/Shahir Omar
 
 
PETALING JAYA: Kerajaan akan mengkaji semula badan-badan yang ditubuhkan atas kepentingan politik parti Barisan Nasional (BN) sebelum ini.

Menurut Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad, ada badan yang akan dibubarkan kerana gaji kakitangannya dibayar menggunakan wang kerajaan.
 
"Banyak badan-badan kita dapati ditubuhkan bukan untuk kerajaan tapi untuk BN dan menggunakan wang kerajaan untuk membayar gaji," katanya pada sidang media selepas mempengerusikan Mesyuarat Majlis Pimpinan Tertinggi PPBM di Menara Yayasan Selangor, di sini hari ini.

Dr Mahathir berkata demikian ketika ditanya wartawan mengenai status kedudukan Biro Tatanegara, sekiranya terdapat perancangan untuk dimansuhkan.

Sebelum ini, Dr Mahathir mengumumkan pembubaran Majlis Profesor Negara dan juga Jabatan Hal Ehwal Khas (JASA). 
 
 


Demikianlah Artikel BTN dan badan-badan yang digunakan untuk tujuan politik dikaji semula - Tun Mahathir

Sekianlah artikel BTN dan badan-badan yang digunakan untuk tujuan politik dikaji semula - Tun Mahathir kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel BTN dan badan-badan yang digunakan untuk tujuan politik dikaji semula - Tun Mahathir dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2018/05/btn-dan-badan-badan-yang-digunakan.html

Subscribe to receive free email updates: