Pemimpin Amanah dilarang masuk semua pejabat kerajaan Kelantan

Pemimpin Amanah dilarang masuk semua pejabat kerajaan Kelantan - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pemimpin Amanah dilarang masuk semua pejabat kerajaan Kelantan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pemimpin Amanah dilarang masuk semua pejabat kerajaan Kelantan
link : Pemimpin Amanah dilarang masuk semua pejabat kerajaan Kelantan

Baca juga


Pemimpin Amanah dilarang masuk semua pejabat kerajaan Kelantan

 
Pekeliling berkata tindakan akan diambil terhadap pengawai kerajaan yang melanggar arahan terhadap Husam dan Wan Abdul Rahim.


Arahan larangan terhadap Husam dan Wan Abdul Rahim diumumkan dalam pekeliling 27 Mei kepada jabatan negeri dan PBT.


KOTA BARU: Naib Presiden Amanah, Husam Musa dan Ketua Amanah Kelantan, Wan Abdul Rahim Wan Abdullah dilarang memasuki semua pejabat kerajaan Kelantan dan 6 istana di negeri itu, lapor The Star Online hari ini.

Laporan itu berkata arahan larangan itu diumumkan dalam satu pekeliling setiausaha kerajaan negeri 27 Mei kepada semua jabatan negeri dan pihak berkuasa tempatan.

Pekeliling itu menyatakan Husam dan Wan Abdul Rahim dilarang memasuki kompleks pejabat kerajaan di Kota Darul Naim dan semua pejabat kerajaan negeri.

Mereka juga dilarang memasuki Istana Balai Besar, Istana Negeri, Istana Telipot, Istana Kota Lama, Istana Tumpat dan Istana Persinggahan Gua Musang tanpa kebenaran.

“Mana-mana pegawai kerajaan berkenaan yang ingkar arahan ini boleh dikenakan tindakan,” kata pekililing yang ditandatangani Setiausaha Kerajaan Negeri, Nazran Muhamad.

Menuju pilihan raya umum ke-14, Istana Kelantan melucutkan gelaran Datuk daripada Husam dan Wan Abdul Rahim.





Demikianlah Artikel Pemimpin Amanah dilarang masuk semua pejabat kerajaan Kelantan

Sekianlah artikel Pemimpin Amanah dilarang masuk semua pejabat kerajaan Kelantan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pemimpin Amanah dilarang masuk semua pejabat kerajaan Kelantan dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2018/05/pemimpin-amanah-dilarang-masuk-semua.html

Subscribe to receive free email updates: