Bayi ditemui dalam tong sampah bersalut dengan najis di Thailand

Bayi ditemui dalam tong sampah bersalut dengan najis di Thailand - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Bayi ditemui dalam tong sampah bersalut dengan najis di Thailand, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Bayi ditemui dalam tong sampah bersalut dengan najis di Thailand
link : Bayi ditemui dalam tong sampah bersalut dengan najis di Thailand

Baca juga


Bayi ditemui dalam tong sampah bersalut dengan najis di Thailand



Mujur ada orang awam yang kebetulan melalui kawasan itu terdengar suara tangisannya lalu menghubungi pihak berkuasa mengenai penemuan yang tidak dijangkakan itu.
'Sampai hati buang baby comel tak berdosa ini' - Bayi ditemui dalam tong sampah bersalut dengan najis

Seorang bayi yang baru dilahirkan ditemui dalam tong sampah di tepi jalan dalam kejadian yang dipercayai berlaku di Thailand.

Berdasarkan gambar-gambar sumber, bayi itu ditemui dalam keadaan kepalanya menghala ke bawah tong sampah, tidak berpakaian dan bersalut dengan najis.

Mujur ada orang awam yang kebetulan melalui kawasan itu terdengar suara tangisannya lalu menghubungi pihak berkuasa mengenai penemuan yang tidak dijangkakan itu. 

Bayi itu kini telah diselamatkan dan dibawa ke hospital untuk mendapatkan rawatan. 






Sementara itu di media sosial, netizen menyelar tindakan si ibu yang tidak berperikemanusiaan sehingga tergamak membuang zuriatnya sendiri. 






Demikianlah Artikel Bayi ditemui dalam tong sampah bersalut dengan najis di Thailand

Sekianlah artikel Bayi ditemui dalam tong sampah bersalut dengan najis di Thailand kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Bayi ditemui dalam tong sampah bersalut dengan najis di Thailand dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2019/10/bayi-ditemui-dalam-tong-sampah-bersalut_13.html

Subscribe to receive free email updates: