Banjir: 17 sekolah di empat jajahan di Kelantan tutup esok

Banjir: 17 sekolah di empat jajahan di Kelantan tutup esok - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Banjir: 17 sekolah di empat jajahan di Kelantan tutup esok, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Banjir: 17 sekolah di empat jajahan di Kelantan tutup esok
link : Banjir: 17 sekolah di empat jajahan di Kelantan tutup esok

Baca juga


Banjir: 17 sekolah di empat jajahan di Kelantan tutup esok

ASTRO AWANI


Banjir: 17 sekolah di empat jajahan di Kelantan tutup esok
Jabatan Pendidikan Kelantan berkata lapan sekolah ditutup di Kuala Krai, lima di Tanah Merah serta masing-masing tiga dan satu di Pasir Mas dan Tumpat akibat banjir. - Foto Bernama
 
 
KOTA BHARU: Sebanyak 17 sekolah di Kuala Krai, Tanah Merah, Tumpat dan Pasir Mas ditutup esok berikutan banjir yang melanda keempat-empat jajahan itu hari ini.

Jabatan Pendidikan Kelantan dalam kenyataannya malam ini berkata lapan sekolah ditutup di Kuala Krai, lima di Tanah Merah serta masing-masing tiga dan satu di Pasir Mas dan Tumpat.

Di Kuala Krai, sekolah terbabit adalah Sekolah Kebangsaan (SK) Pemberian, SK Bahagia, SK Ladang Taku, SK Pasir Kelang, SK Kuala Nal, SK Pasir Gajah, Sekolah Jenis Kebangsaan Tamil Pasir Gajah dan Sekolah Agama Bantuan Kerajaan (SABK) Saadatul Qura.

"Bagi Tanah Merah pula, lima sekolah itu ialah SK Ladang Kerilla, SK Sokor, SK Kampung Panjang, SK Tebing Tinggi dan SMK Ladang Kerilla.

"Turut ditutup tiga sekolah di Pasir Mas iaitu SK Kampung Baru, SK Rahmat dan SK Rantau Panjang dan satu di Tumpat iaitu SK Pulau Beluru," tambah kenyataan itu.
 
Kenyataan itu bagaimanapun tidak menyebut jumlah murid dan pelajar yang terjejas akibat penutupan sekolah-sekolah berkenaan. -- Bernama
 
 


Demikianlah Artikel Banjir: 17 sekolah di empat jajahan di Kelantan tutup esok

Sekianlah artikel Banjir: 17 sekolah di empat jajahan di Kelantan tutup esok kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Banjir: 17 sekolah di empat jajahan di Kelantan tutup esok dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/01/banjir-17-sekolah-di-empat-jajahan-di.html

Subscribe to receive free email updates: