Gerakan kemuka 50 calon PRU14 kepada Najib

Gerakan kemuka 50 calon PRU14 kepada Najib - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Gerakan kemuka 50 calon PRU14 kepada Najib, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Gerakan kemuka 50 calon PRU14 kepada Najib
link : Gerakan kemuka 50 calon PRU14 kepada Najib

Baca juga


Gerakan kemuka 50 calon PRU14 kepada Najib

 
Presiden Gerakan yakin partinya akan melakukan dengan lebih baik dalam PRU14 dan melepasi ujian asid kelak.


Mah-Siew-Keong-gerakan

KUALA LUMPUR: Gerakan mengemukakan senarai 50 calon berpotensi, dengan separuh daripada mereka muka baharu, kepada presiden Barisan Nasional (BN) untuk bertanding pada Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14).

Presidennya, Datuk Seri Mah Siew Keong berkata, bakal calon itu bertindak sebagai penyelaras di kawasan Gerakan masing-masing sejak dua tahun lalu.

“Mereka telah bekerja keras di peringkat akar umbi. Saya gembira mereka membuat usaha dengan serius untuk membawa Gerakan ke tahap lebih tinggi dalam pilihan raya umum akan datang.”

Katanya, Gerakan juga telah menyelesaikan perbezaan dalaman dan sedang bekerja sebagai sebuah pasukan untuk menghadapi cabaran bersama ahli-ahli komponen yang lain.

Gerakan merupakan antara parti kompinen BN yang tidak memperlihatkan prestasi cemerlang dalam 2 pilihan raya umum lalu.

Beliau yang dipetik Star Online berkata demikian selepas sesi pemukiman bertajuk “Percambahan Politik Persediaan Menghadapi Pilihan Raya Umum”.

Beliau yakin Gerakan akan melakukan dengan baik dalam PRU14 dan melepasi ujian asid kelak.



Demikianlah Artikel Gerakan kemuka 50 calon PRU14 kepada Najib

Sekianlah artikel Gerakan kemuka 50 calon PRU14 kepada Najib kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Gerakan kemuka 50 calon PRU14 kepada Najib dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/04/gerakan-kemuka-50-calon-pru14-kepada.html

Subscribe to receive free email updates: