PAS ramal PRU14 antara Julai dan September

PAS ramal PRU14 antara Julai dan September - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PAS ramal PRU14 antara Julai dan September, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PAS ramal PRU14 antara Julai dan September
link : PAS ramal PRU14 antara Julai dan September

Baca juga


PAS ramal PRU14 antara Julai dan September

 
Tuan Ibrahim berkata PAS akan bertanding di beberapa kerusi baharu berdasarkan keadaan politik semasa terutama membabitkan hubungan dengan parti pembangkang yang lain.


ibrahim-ge14

MACHANG: PAS yang sebelum ini mengumumkan mahu bertanding sebagai blog ketiga meramalkan Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) akan diadakan antara Julai dan September tahun ini, kata Timbalan Presidennya, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man.

Sehubungan itu kata beliau, PAS kini telah siap siaga bagi menghadapi PRU14 dan gerak kerja di peringkat peti undi dan bilik operasi parti itu telah digerakkan sepenuhnya.

“Jentera pilihan raya di semua peringkat telah digerakkan dan bilik operasi juga telah digerakkan sepenuhnya. Jentera parti kini dah bersedia untuk hadapi PRU14,” katanya dipetik Bernama.

Beliau berkata demikian selepas merasmikan Muktamar Tahunan Dewan Pemuda PAS Kelantan kali ke-58 yang turut dihadiri Ketua Dewan Pemuda PAS Kelantan Ahmad Fadhli Shaari di Pulai Chondong di sini, hari ini.

Semalam, Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak berkata Barisan Nasional (BN) bersedia menghadapi PRU14 walaupun sekiranya ia diadakan dalam waktu terdekat.

Mengulas lanjut, Tuan Ibrahim berkata, PAS akan bertanding di beberapa kerusi baharu berdasarkan keadaan politik semasa terutama membabitkan hubungan dengan parti pembangkang yang lain.

“Dulu kita bertanding di 73 kerusi dan PAS mula melihat beberapa kerusi yang kita fikir berpotensi. (Yang pastinya) PAS akan lawan BN di hampir 90 peratus kerusi yang akan ditandingi PAS,” katanya



Demikianlah Artikel PAS ramal PRU14 antara Julai dan September

Sekianlah artikel PAS ramal PRU14 antara Julai dan September kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PAS ramal PRU14 antara Julai dan September dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/04/pas-ramal-pru14-antara-julai-dan.html

Subscribe to receive free email updates: