Pelajar Malaysia Dinobat Graduan ACCA Ke-3 Terbaik Dunia

Pelajar Malaysia Dinobat Graduan ACCA Ke-3 Terbaik Dunia - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pelajar Malaysia Dinobat Graduan ACCA Ke-3 Terbaik Dunia, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pelajar Malaysia Dinobat Graduan ACCA Ke-3 Terbaik Dunia
link : Pelajar Malaysia Dinobat Graduan ACCA Ke-3 Terbaik Dunia

Baca juga


Pelajar Malaysia Dinobat Graduan ACCA Ke-3 Terbaik Dunia

Siapa sangka, di sebalik senyum manis gadis bertudung hijau ini, dia sebenarnya pemegang tempat ketiga dunia dalam peperiksaan Association of Chartered Certified Accountants (ACCA) dalam kertas F5 (Performance Management) untuk Disember tahun lepas.

Kejayaan mengujakan Fathin itu mula mendapat perhatian apabila screenshot ringkasan kejayaan beliau diviralkan di media sosial.

Selain itu, Timbalan Perdana Menteri, Zahid Hamidi, turut mengucapkan tahniah kepada Fathin Nur Amirrah menerusi laman Facebooknya petang tadi.

"Syabas adik Fathin Nur Amirrah, anak Bagan Datuk berjaya dengan cemerlang peperiksaan ACCA, kertas peperiksaan F5 (Performance Management). Selamat maju jaya. #Negaraku." tulis Zahid.

Menurut Zahid lagi, Fathin berasal dari Bagan Datuk, Perak.


Sementara itu, seorang pengguna di Twitter yang bertanggungjawab memviralkan ringkasan kejayaan Fathin berkata, gadis itu berjaya mencapai markah sebanyak 96% untuk berada di tempat ketiga dalam kedudukan global.

Ya, bukan 80% atau 85%, tapi 96%!


Memang gempak! Tahniah diucapkan untuk Fathin. Tak lupa juga kepada ibu bapa yang berjaya membentuk anak gadis mereka sehingga mencapai kejayaan ini.


Demikianlah Artikel Pelajar Malaysia Dinobat Graduan ACCA Ke-3 Terbaik Dunia

Sekianlah artikel Pelajar Malaysia Dinobat Graduan ACCA Ke-3 Terbaik Dunia kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pelajar Malaysia Dinobat Graduan ACCA Ke-3 Terbaik Dunia dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/04/pelajar-malaysia-dinobat-graduan-acca_20.html

Subscribe to receive free email updates: