Cikgu Pa,jasa beliau sekali-kali tidak dilupai

Cikgu Pa,jasa beliau sekali-kali tidak dilupai - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Cikgu Pa,jasa beliau sekali-kali tidak dilupai, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Cikgu Pa,jasa beliau sekali-kali tidak dilupai
link : Cikgu Pa,jasa beliau sekali-kali tidak dilupai

Baca juga


Cikgu Pa,jasa beliau sekali-kali tidak dilupai

 
Oleh Roslan SMS

Muktamar PAS ke 63 telah pun berlalu. Kabinet Dato Seri Tuan Guru Presiden pun dah diumumkan.

 Kini masa untuk memikul amanah dan menjalankan tugas. Apa yang menarik dalam "Team Tuan Guru" kali ini adalah ketiadaan Dato Mustafa Ali mantan Ketua Pengarah Pilihanraya Pusat.

Tempat beliau digantikan SETPOL Presiden, Dr Ahmad Samsuri Mokhtar.

Cikgu Pa adalah satu-satunya tokoh veteran yang masih berada atas pentas bersama pimpinan Pusat ketika di Alor Setar.

Semasa itu saya pernah berbual dengan rakan-rakan perwalilan mengenai Cikgu Pa. Saya beritahu cuma seorang sahaja yang di atas pentas ketika itu kekal sejak zaman Allahyarham Dato Asri Muda.
Beliau tidak lain adalah Cikgu Pa.

Ya Cikgu Pa duduk dalam saf pimpinan Pusat sejak tahun 70an bermula sebagai Ketua Pemuda Pusat hinggalah hari ini memegang pelbagai jawatan dari zaman Asri , Yusof Rawa, Fadzil Nor dan terakhir Tuan Giru.

Bermakna lebih 40 tahun beliau berada kalangan pimpinan Pusat menjadilan sumbangannya begitu besar dalam mencorakkan perjuangan PAS lebih 4 dekad.

Terima kasih Cikgu Pa.

Saya yakin Dr Samsuri punya kelebihan dan keistimewaan yang mengakibatkan kehilangan Cikgu Pa nanti khasnya di Jabatan Pilihanraya Pusat tidaklah sangat dirasai namun tentunya jasa beliau sekali-kali tidak dilupai.



Demikianlah Artikel Cikgu Pa,jasa beliau sekali-kali tidak dilupai

Sekianlah artikel Cikgu Pa,jasa beliau sekali-kali tidak dilupai kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Cikgu Pa,jasa beliau sekali-kali tidak dilupai dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/05/cikgu-pajasa-beliau-sekali-kali-tidak.html

Subscribe to receive free email updates: