Cuaca buruk di empat negeri

Cuaca buruk di empat negeri - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Cuaca buruk di empat negeri, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Cuaca buruk di empat negeri
link : Cuaca buruk di empat negeri

Baca juga


Cuaca buruk di empat negeri

ANTARAPOS.COM
Post Pic
 
KUALA LUMPUR: Jabatan Meteorologi Malaysia (JMM) mengeluarkan amaran cuaca buruk di empat negeri yang dijangka berterusan sehingga awal pagi ini.   
 
Amaran itu membabitkan beberapa kawasan di sekitar negeri Kedah, Pulau Pinang, Pahang dan Johor.   
 
Mengikut kenyataan di Facebook jabatan itu yang dimuat naik pagi tadi, ribut petir, hujan lebat berserta angin kencang di Kedah diramalkan melanda kawasan Pokok Sena, Kota setar, Yan, Pendang, Kuala Muda, Sik, Baling, Kulim dan Bandar Baharu.   
 
Cuaca sama turut melanda Johor yang membabitkan kawasan seperti Johor Bahru, Kulai dan Pontian. 
 
Bagi Pahang pula, ia membabitkan kawasan Lipis, Raub, Bentong, Temerloh, Maran, Bera dan Jerantut
 
 


Demikianlah Artikel Cuaca buruk di empat negeri

Sekianlah artikel Cuaca buruk di empat negeri kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Cuaca buruk di empat negeri dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/05/cuaca-buruk-di-empat-negeri.html

Subscribe to receive free email updates: