'Fattah Amin Bukan Pelakon Kayu' - Fazura

'Fattah Amin Bukan Pelakon Kayu' - Fazura - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul 'Fattah Amin Bukan Pelakon Kayu' - Fazura, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 'Fattah Amin Bukan Pelakon Kayu' - Fazura
link : 'Fattah Amin Bukan Pelakon Kayu' - Fazura

Baca juga


'Fattah Amin Bukan Pelakon Kayu' - Fazura

Gelaran pelakon kayu pastinya tidak asing lagi bagi pelakon Fattah Amin. Namun bagi Fazura, dakwaan tersebut adalah tidak benar sama sekali memandangkan dia sendiri sudah bergandingan bersama pelakon lelaki tersebut.

“Sekarang saya berani mengatakan, Fattah Amin bukan pelakon kayu! Dia berbakat besar cuma mungkin dia takut untuk explore pada mulanya. Bukan mudah untuk mencipta chemistry. Kami banyak luang masa bersama di set, malah hari pertama dia datang berjumpa saya dan meminta untuk lakukan rehearsal“, katanya.

Melalui Cosmpolitan.my juga Fazura menafikan bahawa Fattah mempergunakan namanya untuk meraih populariti ketika ini.

“Saya rasa dia seorang pelakon yang tidak mengejar populariti. Saya sendiri pun tak rasa diri saya popular, jadi tak adil untuk orang kata dia menumpang populariti saya. Fattah mempunyai penyokong yang kuat dan peminat dia sangat sayangkannya,” kata Fazura.


Demikianlah Artikel 'Fattah Amin Bukan Pelakon Kayu' - Fazura

Sekianlah artikel 'Fattah Amin Bukan Pelakon Kayu' - Fazura kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel 'Fattah Amin Bukan Pelakon Kayu' - Fazura dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/05/fattah-amin-bukan-pelakon-kayu-fazura.html

Subscribe to receive free email updates: