Pemandu GrabCar 'Belanja' Air Minuman, Gula-Gula Kepada Penumpang

Pemandu GrabCar 'Belanja' Air Minuman, Gula-Gula Kepada Penumpang - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pemandu GrabCar 'Belanja' Air Minuman, Gula-Gula Kepada Penumpang, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pemandu GrabCar 'Belanja' Air Minuman, Gula-Gula Kepada Penumpang
link : Pemandu GrabCar 'Belanja' Air Minuman, Gula-Gula Kepada Penumpang

Baca juga


Pemandu GrabCar 'Belanja' Air Minuman, Gula-Gula Kepada Penumpang

Seorang pemandu grabcar bukan sahaja membawa penumpang ke destinasi malah menyediakan pelbagai kemudahan lain kepada mereka sebagai satu nalai tambah kepada perkhidmatannya.

Bagi Abu Talib Mohd Ali, perkhidmatan GrabCar yang ditawarkan turut menyediakan air minuman, gula-gula dan servis mengecas telefon secara percuma.

Khidmat 'istimewa' pemandu Grab itu mendapat perhatian netizen sehingga turut dikongsi oleh beberapa laman Facebook terkenal.

"Hi, saya Abu Talib. Jika anda perlukan sesuatu, sila beritahu saya," tulis satu poster pengenalan yang ditampal di bahagian belakang tempat duduk hadapan.

Selain itu, penumpang yang dipercayai mengambil foto Abu Talib turut mengambil gambar-gambar keistimewaan yang boleh dinikmati apabila menaiki keretanya.


Berdasarkan foto yang diambil, Abu Talib dipercayai membawa GrabCar di sekitar Jalan Pahang. Mungkin beliau berasal dari sekitar itu.



Jadi, siapa yang bernasib baik dapat menumpang Grab dengan Abu Talib, pastikan anda memberi lima bintang kepada pemandu ini! Tidak lupa juga, Abu Talib juga turut menawarkan 'servis' menukar stesen radio percuma. Serius rasa macam dihargai kalau dapat naik Grab seperti Abu Talib ini.


Demikianlah Artikel Pemandu GrabCar 'Belanja' Air Minuman, Gula-Gula Kepada Penumpang

Sekianlah artikel Pemandu GrabCar 'Belanja' Air Minuman, Gula-Gula Kepada Penumpang kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pemandu GrabCar 'Belanja' Air Minuman, Gula-Gula Kepada Penumpang dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/05/pemandu-grabcar-belanja-air-minuman.html

Subscribe to receive free email updates: