Gagal Tukar Kad Prabayar, Pekerja 7E Dibelasah Sekumpulan Lelaki

Gagal Tukar Kad Prabayar, Pekerja 7E Dibelasah Sekumpulan Lelaki - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Gagal Tukar Kad Prabayar, Pekerja 7E Dibelasah Sekumpulan Lelaki, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Gagal Tukar Kad Prabayar, Pekerja 7E Dibelasah Sekumpulan Lelaki
link : Gagal Tukar Kad Prabayar, Pekerja 7E Dibelasah Sekumpulan Lelaki

Baca juga


Gagal Tukar Kad Prabayar, Pekerja 7E Dibelasah Sekumpulan Lelaki

Seorang pekerja kedai serbaneka 24 jam di Seksyen 8, dibelasah sekumpulan lelaki hanya kerana perkara kecil yang sepatutnya boleh diselesaikan dengan cara baik.

Menurut Akmal Hisyam, yang memuat naik video dan gambar kejadian di Facebooknya semalam, kejadian itu berlaku kerana salah seorang suspek berkenaan tidak berpuas hati dengan mangsa yang tidak membenarkannya menukar kad top up yang telah dibeli sebelum itu.


Berdasarkan video, pada jam 11.49 malam, Ahad, mangsa yang sedang berada di kaunter tiba-tiba didatangi sekumpulan lelaki yang masih memakai helmet itu. Salah seorang suspek terus menyerang mangsa sebelum dibantu oleh beberapa rakannya yang lain.

Dalam masa yang sama, salah seorang suspek mengambil kesempatan mencuri sekotak rokok.

Tidak beberapa lama kemudian, mangsa dilihat mengambil sesuatu di bawah kaunter yang dipercayai kayu lalu mengejar kesemua suspek yang bertempiaran lari keluar dari kedai tersebut.

Bagaimanapun difahamkan, pihak berkenaan mahu kejadian itu diselesaikan secara dalaman tanpa melibatkan campur tangan pihak berkuasa.


Demikianlah Artikel Gagal Tukar Kad Prabayar, Pekerja 7E Dibelasah Sekumpulan Lelaki

Sekianlah artikel Gagal Tukar Kad Prabayar, Pekerja 7E Dibelasah Sekumpulan Lelaki kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Gagal Tukar Kad Prabayar, Pekerja 7E Dibelasah Sekumpulan Lelaki dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/05/gagal-tukar-kad-prabayar-pekerja-7e_9.html

Subscribe to receive free email updates: