Syatilla Melvin, Shaheizy Sam Selamat Timang Anak Sulung

Syatilla Melvin, Shaheizy Sam Selamat Timang Anak Sulung - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Syatilla Melvin, Shaheizy Sam Selamat Timang Anak Sulung, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Syatilla Melvin, Shaheizy Sam Selamat Timang Anak Sulung
link : Syatilla Melvin, Shaheizy Sam Selamat Timang Anak Sulung

Baca juga


Syatilla Melvin, Shaheizy Sam Selamat Timang Anak Sulung

Tahniah kami ucapkan kepada Syatilla Melvin dan juga Shaheizy Sam kerana telah selamat menimang cahaya mata pagi ini, Perkara tersebut dikongsikan Syatilla melalui akaun Instagram miliknya.

Perkongsian tersebut mengundang rasa teruja di kalangan peminat pasangan ini. Ada di antara mereka yang mengucapkan tahniah di atas perkara tersebut selain mendoakan agar kesihatan Syatilla akan terjaga. Malah ada juga tertanya tanya mengenai jantina anak sulung mereka.

Sebelum ini, setelah mengetahui bahawa isterinya mengandung, Sam terus melarang Syatilla untuk terlibat dalam mana mana penggambaran drama dan hanya perlu berehat saja di rumah.

Semoga kehadiran cahaya mata ini bakal memeriahkan lagi suasana Aidilfitri yang bakal disambut tidak lama lagi.


Demikianlah Artikel Syatilla Melvin, Shaheizy Sam Selamat Timang Anak Sulung

Sekianlah artikel Syatilla Melvin, Shaheizy Sam Selamat Timang Anak Sulung kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Syatilla Melvin, Shaheizy Sam Selamat Timang Anak Sulung dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/05/syatilla-melvin-shaheizy-sam-selamat.html

Subscribe to receive free email updates: