Wanita Reka Cerita Dirinya Diculik Direman 4 Hari

Wanita Reka Cerita Dirinya Diculik Direman 4 Hari - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Wanita Reka Cerita Dirinya Diculik Direman 4 Hari, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Wanita Reka Cerita Dirinya Diculik Direman 4 Hari
link : Wanita Reka Cerita Dirinya Diculik Direman 4 Hari

Baca juga


Wanita Reka Cerita Dirinya Diculik Direman 4 Hari

Batu Gajah - Seorang wanita yang mendakwa dirinya diculik ketika menghantar barangan kepada pelanggan di Taiping pada 3 Mei lalu dan tular di media sosial direman empat hari mulai hari ini.

Perintah reman itu dikeluarkan Majistret Mohd Fitri Sadaruddin di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Batu Gajah di sini mulai hari ini sehingga 13 Mei depan.

Tahanan reman itu dibuat bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 365 Kanun Keseksaan iaitu menculik dan Seksyen 182 akta sama kerana membuat keterangan palsu.


Suspek yang juga isteri seorang anggota polis itu ditahan ketika sedang bekerja di sebuah taska di Shah Alam kira-kira jam 10 pagi semalam.

Terdahulu, suspek berusia 40-an itu diiringi dua anggota polis wanita tiba di perkarangan IPD Batu Gajah menaiki kenderaan polis pada jam 9.30 pagi.

Suspek yang memakai baju lokap berwarna ungu itu kemudiannya dibawa keluar dari bangunan berkenaan kira-kira lima minit kemudian sejurus selepas prosiding selesai.


Demikianlah Artikel Wanita Reka Cerita Dirinya Diculik Direman 4 Hari

Sekianlah artikel Wanita Reka Cerita Dirinya Diculik Direman 4 Hari kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Wanita Reka Cerita Dirinya Diculik Direman 4 Hari dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/05/wanita-reka-cerita-dirinya-diculik.html

Subscribe to receive free email updates: