Guru mengamuk dipindahkan ke PPD Kulim Bandar Baru

Guru mengamuk dipindahkan ke PPD Kulim Bandar Baru - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Guru mengamuk dipindahkan ke PPD Kulim Bandar Baru, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Guru mengamuk dipindahkan ke PPD Kulim Bandar Baru
link : Guru mengamuk dipindahkan ke PPD Kulim Bandar Baru

Baca juga


Guru mengamuk dipindahkan ke PPD Kulim Bandar Baru

ANTARAPOS

Post Pic
 
 
SHAH ALAM: Guru wanita sebuah sekolah di Kulim yang mengamuk dalam satu mesyuarat guru dan videonya tular di media sosial telah ditukarkan ke Pejabat Pendidikan Daerah Kulim Bandar Baru hari ini.
 
Kementerian Pendidikan menerusi satu kenyataan memaklumkan, tindakan guru tersebut didapati tidak melambangkan profesionalisme seorang guru.
 
Siasatan awal mendapati kejadian berlaku pada 24 Januari dan telah menjadi tular di media sosial sehingga menimbulkan keresahan awam.
 
"Sehubungan itu Kementerian Pendidikan telah mengarahkan Jabatan Pendidikan Negeri Kedah untuk menempatkan dengan kadar segera guru berkenaan di Pejabat Pendidikan Daerah Kulim Bandar Baru bermula 26 Januari sementara siasatan punca guru berkenaan bertindak sedemikian selesai.
 
"Tindakan ini adalah bagi mententeramkan keadaan emosi guru berkenaan serta menjaga ketenteraman proses pengajaran yang berlangsung di sekolah berkenaan," kata kenyataan tersebut.
 
KPM turut mengingatkan semua guru serta pentadbir sekolah perlu sentiasa berkelakuan serta bertindak secara profesional pada setiap masa khususnya dalam konteks hubungan sesama rakan sekerja, murid-murid serta masyarakat bagi mengelakkan kejadian seumpamanya berulang.
 
KPM turut menegaskan sebagai penjawat awam guru hendaklah pada setiap masa menunjukkan teladan yang baik agar kepercayaan dan keyakinan terhadap profesion keguruan tidak menjadi bahan persendaan masyarakat.
 
 


Demikianlah Artikel Guru mengamuk dipindahkan ke PPD Kulim Bandar Baru

Sekianlah artikel Guru mengamuk dipindahkan ke PPD Kulim Bandar Baru kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Guru mengamuk dipindahkan ke PPD Kulim Bandar Baru dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2018/01/guru-mengamuk-dipindahkan-ke-ppd-kulim.html

Subscribe to receive free email updates: