Penceramah bebas mengaku tidak salah kendalikan harta milik pengganas

Penceramah bebas mengaku tidak salah kendalikan harta milik pengganas - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Penceramah bebas mengaku tidak salah kendalikan harta milik pengganas, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Penceramah bebas mengaku tidak salah kendalikan harta milik pengganas
link : Penceramah bebas mengaku tidak salah kendalikan harta milik pengganas

Baca juga


Penceramah bebas mengaku tidak salah kendalikan harta milik pengganas

THE MALAYSIAN TIMES
 


KUALA LUMPUR: Seorang penceramah bebas mengaku tidak bersalah di Mahkamah Tinggi di sini hari ini atas pertuduhan mengendalikan harta milik pengganas dengan membuat pengeluaran wang daripada akaun banknya untuk kegunaan pengganas, tahun lepas.

Ahmad Junaidi Omar, 30, membuat pengakuan itu di hadapan Hakim Datuk Azman Abdullah selepas pertuduhan terhadapnya dibacakan.

Dia didakwa dengan pengetahuannya telah membenarkan kemasukan wang berjumlah RM6,360 milik Muhammad Fadhail Omar ke dalam akaun bank miliknya, mengikut Seksyen 130Q(1) Kanun Keseksaan dan boleh dihukum di bawah peruntukan sama, iaitu penjara sehingga 20 tahun atau denda dan boleh dilucut hak mana-mana harta tersebut, jika sabit kesalahan.

Lelaki itu dituduh melakukan kesalahan tersebut di hadapan Maybank Cawangan Baling, Kedah, antara 28 hingga 30 April, 2017.

Mahkamah menetapkan 9 Feb untuk sebutan semula kes.

Pendakwaan dikendalikan Timbalan Pendakwa Raya Mohamad Mustaffa P. Kunyalam manakala tertuduh diwakili peguam Syafiqah Abdul Razak.– Bernama



Demikianlah Artikel Penceramah bebas mengaku tidak salah kendalikan harta milik pengganas

Sekianlah artikel Penceramah bebas mengaku tidak salah kendalikan harta milik pengganas kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Penceramah bebas mengaku tidak salah kendalikan harta milik pengganas dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2018/01/penceramah-bebas-mengaku-tidak-salah.html

Subscribe to receive free email updates: