Amanah Kuala Krai dakwa partinya makin diterima

Amanah Kuala Krai dakwa partinya makin diterima - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Amanah Kuala Krai dakwa partinya makin diterima, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Amanah Kuala Krai dakwa partinya makin diterima
link : Amanah Kuala Krai dakwa partinya makin diterima

Baca juga


Amanah Kuala Krai dakwa partinya makin diterima

ANTARAPOS

Post Pic
 
 
KUALA KRAI: Pemangku Ketua Amanah Kawasan Kuala Krai, Tajudin Abdul Majid mendakwa rakyat serta pengundi di kawasan itu semakin menerima kewujudan partinya.
 
“Ketika awal penubuhan ramai yang masih sangsi dengan Amanah, tetapi kini kita berjaya masuk ke Pusat Daerah Mengundi (PDM) yang menjadi kubu kuat Pas dan BN.
 
“Penerimaan rakyat juga membolehkan kita mempunyai 41 PDM di seluruh Parlimen Kuala Krai walaupun ketika ini usia Amanah baru masuk dua tahun,” katanya.
 
Beliau yang juga Pengerusi Pakatan Harapan (PH) Parlimen Kuala Krai bagaimanapun tidak menafikan ramai yang menyokong parti itu secara bersembunyi.
 
“Sekiranya ada ceramah, 50 peratus penyokong parti hanya mendengar dari jauh.
 
“Mereka tidak mahu ada yang mengetahui mereka penyokong Amanah,” katanya.
 
Beliau meluahkan keyakinan situasi itu hanya bersifat sementara dan akan berubah menjelang PRU.
 
“Tetapi kita tetap bersyukur ada dalam kalangan ahli yang secara sukarela menawarkan diri untuk berbakti kepada parti,” katanya.
 
 


Demikianlah Artikel Amanah Kuala Krai dakwa partinya makin diterima

Sekianlah artikel Amanah Kuala Krai dakwa partinya makin diterima kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Amanah Kuala Krai dakwa partinya makin diterima dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2018/02/amanah-kuala-krai-dakwa-partinya-makin.html

Subscribe to receive free email updates: