(Video) 'Tiba-Tiba Dia Menggosok Kemaluannya Di Depan Saya'

(Video) 'Tiba-Tiba Dia Menggosok Kemaluannya Di Depan Saya' - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul (Video) 'Tiba-Tiba Dia Menggosok Kemaluannya Di Depan Saya', kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : (Video) 'Tiba-Tiba Dia Menggosok Kemaluannya Di Depan Saya'
link : (Video) 'Tiba-Tiba Dia Menggosok Kemaluannya Di Depan Saya'

Baca juga


(Video) 'Tiba-Tiba Dia Menggosok Kemaluannya Di Depan Saya'

Penampang - Seorang lelaki dirakam sedang mengosok kemaluannya di hadapan seorang wanita, viral di media sosial sejak malam tadi.

Dalam kejadian yang berlaku pada jam 4.52 petang semalam di tingkat 3, tempat letak kereta, Megalong Mall itu, mangsa, Qing WcLee, terkejut dengan tindakan lelaki itu lalu segera merakam wajah suspek.

"Apabila saya masuk ke dalam kereta (saya ada tabiat terus kunci pintu kereta selepas masuk ke dalam), tiba-tiba lelaki ini mengosok kemaluannya di sebelah pintu kereta," tulisnya di Facebook.

Terkejut dengan tindakan mangsa yang merakam videonya, suspek dikatakan cuba membuka pintu bahagian penumpang belakang menyebabkan mangsa membunyikan hon, sebelum lelaki itu melarikan diri.



Video tersebut telah ditonton 22,000 pengguna Facebook dan dikongsi 878 kali.

Rata-rata netizen menyarankan mangsa membuat laporan polis kerana bimbang suspek akan bertindak lebih teruk jika dibiarkan bebas begitu sahaja.


Demikianlah Artikel (Video) 'Tiba-Tiba Dia Menggosok Kemaluannya Di Depan Saya'

Sekianlah artikel (Video) 'Tiba-Tiba Dia Menggosok Kemaluannya Di Depan Saya' kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel (Video) 'Tiba-Tiba Dia Menggosok Kemaluannya Di Depan Saya' dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/04/video-tiba-tiba-dia-menggosok_27.html

Subscribe to receive free email updates: