Miliki Wajah Seiras Messi, Lelaki Ini Ditahan Polis

Miliki Wajah Seiras Messi, Lelaki Ini Ditahan Polis - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Miliki Wajah Seiras Messi, Lelaki Ini Ditahan Polis, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Miliki Wajah Seiras Messi, Lelaki Ini Ditahan Polis
link : Miliki Wajah Seiras Messi, Lelaki Ini Ditahan Polis

Baca juga


Miliki Wajah Seiras Messi, Lelaki Ini Ditahan Polis

Tehran - Memiliki paras hampir serupa dengan bintang bola sepak kelahiran Argentina, Lionel Messi, nyata memberi masalah kepada Reza Parastesh, yang hampir dipenjarakan kerana mengganggu ketenteraman awam minggu ini.

Terlalu ramai yang mengambil kesempatan ber'selfie' dengan Parastesh di bandar raya Hamedan hujung minggu lalu sehingga memaksa polis membawa ke balai polis dan merampas keretanya untuk menghentikan kekecohan dan melicinkan perjalanan trafik.

Persamaan wajah mereka amat ketara sehingga rangkaian sukan Eurosport UK dilaporkan secara tidak sengaja menggunakan gambar di Twitter baru-baru ini ketika berbicara mengenai Messi yang sebenar.

Kekecohan bermula beberapa bulan lalu apabila bapa Parastesh yang gilakan sukan bola sepak memaksa pelajar berusia 25 tahun itu bergambar dengan memakai jersi nombor 10 kelab Barcelona dan menghantar gambar itu kepada laman web sukan.


"Saya menghantar gambar itu pada satu malam dan menjelang pagi, mereka menghubungi saya dan menggesa saya hadir segera untuk sesi temubual," katanya.

Walaupun keberatan pada awalnya, Parastesh semakin selesa dengan peranan barunya, memotong rambut seperti Messi dan kerap memakai jersi Barcelona apabila keluar.

Ia berbaloi kerana beliau ditempah untuk temubual media malah mendapat kontrak peragaan.

"Kini orang ramai melihat saya sebagai Messi Iran dan mahu saya meniru setiap perbuatannya.

"Apabila saya muncul di mana-mana, orang ramai terkejut," katanya.


Demikianlah Artikel Miliki Wajah Seiras Messi, Lelaki Ini Ditahan Polis

Sekianlah artikel Miliki Wajah Seiras Messi, Lelaki Ini Ditahan Polis kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Miliki Wajah Seiras Messi, Lelaki Ini Ditahan Polis dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/05/miliki-wajah-seiras-messi-lelaki-ini.html

Subscribe to receive free email updates: